När kärleken inte är galenskap, så är det inte kärlek

 
Hej, fyfan va jag inte orkar med människor längre, dom ska klaga, dom ska va avundsjuka, dom ska hålla på
så jävla mycket. (ursäkta mitt språk)
Ikväll var jag på fest vid växjö sjön, det var väl kul i början men sen så pallade jag inte med...Tack Hannes för att du alltis finns där och att man kan snacka med dig för du verkligen lyssnar. Förlåt för den dåliga uppdateringen och det dåliga inlägget men ibland så orkar man bara inte. Imorgon ska jag nog träffa Elin, ska bli jätte skönt att snacka med någon!
näni... nu ska jag inte förstöra eran fina kväll! hoppas alla haft en bättre måndag än vad jag har haft!
puss/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0