You´ve got this beautiful smile that would light up my whole world

(Bild från igår, från vänster, Emilia,Hannes,jag,Elin & Colin)
 
Hej! idag mår jag mycket bättre! Människorna på denna bilden är dom finaste man kan hitta på denna jord! ni är helt underbara! ses antagligen på fredag ;)
 
Idag har jag varit på grand med mamma och syrran och har desperat letet efter byxor men det var förgäves....efter det i alla fall så träffade jag elin (godingen som sitter mellan mig och Colin) och vi satt på Excelle och tog en matbit! hon är för go hon! haha fattar inte hur kul man kan ha åt små grejer! flumigt....
Nu sitter jag vid tv:n och bara slappar, är så grymt trött! jag har inte haft en ledig dag sen sommarlovet började! helt sjukt...jaja jag umgås med underbara människor så det fyller ju upp!
Nu ska jag i alla fall fortsätta att kolla på scrubs!
puss/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0